Tagi

, , , , , , , , , , , , ,

…toczy, toczy się los…

Tak się właśnie toczy nasze życie, niestety bez bloga 😦 Ale już teraz obiecuję do Was wrócić i do pisania, które strasznie lubię!

Czemu mnie/nas nie było? No cóż… Wybudowałam dom. Wiem, że to nie wymówka, i że budował się on dłużej niż te 4 msc, ale końcówka była straszna. Ja strasznie zmęczona, codzienne wizyty w sklepach, na budowie, … w końcu wykończenie to bardziej kobieca ręka 😉 Potem regeneracja i kolejne zadania. Ale już jestem i planuję coś extra 😉 dla cierpliwych, niebawem na blogu.

A tym czasem co u nas? Powoli do przodu. Hanka rośnie jak na drożdżach. Chodzi/biega od ponad 2 msc. Za 1,5 tyg kończy roczek 🙂 Emilka stała się prawdziwym starszakiem. Jej hasła powalają z nóg i ma niesamowite pomysły. Tatuś? Jak to tatuś, zawsze w swoim świecie, a ja 😉 ? Hmm… chyba wciąż taka sama, choć pewnie codziennie inna. Czasem zastanawiam się kim jestem, kim byłam i kim będę lub chciałabym być… Ale chyba dla siebie w szczególności zawsze byłam zagadką i taką nieodgadnioną książką. Raczej nikt nigdy nie pozna mnie tak do końca. Nawet ja sama 😉

Ale wiecie co…kto ma instagram? Ręka w górę! 😉 tam jesteśmy cały czas i serdecznie zapraszamy! Pokażcie się!

Tymczasem dziś znikam, ale więcej nas niebawem! :***

